Helgen på landet v.3



Är på landet igen efter en vecka i Björklinge. Barnen och jag åkte med min mamma i torsdag när hon hämtade oss och Martin i fredags kväll. Linus och Noa var med Ylva, min lillasyster och badade i Karlholm under fredagkvällen sen åt vi pizza tillsammans och kollade på lets dance, eller slutet snarare. Lördagen var helt underbar att vakna till -13 grader och sol. Noa åkte lite skridskor medan Linus åkte på sin lilla cross och med isdäck på isen. Martin testade om BMWn funkade bra i iskörning. Söndagen har varit lugn. Linus e på isen med Martin och jag med Noa som sjunger och lyssnar på sin MP3. Kollar lite på Skidor på tv och löser korsord m. mamma som stukade foten i fredags kväll på jobbet och ligger nu i soffan brevid och med foten i högläge. Imorgon, måndag ska vi in och kolla upp Linus lite på 95B hos Bosse som är hans neurolog doktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0